Ångest

Ja det har jag just nu, kommer att vara ännu värre imorron. Vi ska redovisa vårt grupparbete kl. 8.30 som handlar om affektiva sjukdomar för resten av klassen. Hatar att göra såna grejer inför en massa folk men som tur och väl är så överlever man iaf. Jag ska banne mej fira det imorron kväll med en kall öl och en cigg oxå tror jag. Sen får man börja med en hemtenta oxå men hellre det än grupparbeten!!! Nu ska jag se till att grabben kommer hem ifrån skatehallen, det blir säkert jag som måste åka in till stan och hämta. Blir sååå trött på det att jag alltid ska hämta vart de än är, har varit in till stan alla dagar denna vecka plus alla utom onsdag förra veckan. Ha en bra kväll alla och kramizar till er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0