Tenta igen

Gomorron på er allihop!!! Ja idag är det dax att tvätta, skriva tenta och jobba ett tag. Fullspäckad dag med andra ord, bra då behöver jag inte bli rastlös iallafall.

Igår var jag och Sandra iväg till badhuset och simmade, det var jätteskönt ju. Jag simmade 300 meter och Sandra 500. Inte dåligt för att vara första gången på många år som jag simmade sist, trodde inte jag skulle ta mej ur sängen idag men inga problem alls. Det måste bli fler gånger som vi gör detta. Var i stan och skule shoppa oxå men det gick sämre det, inte alls konstigt när Linus var med. Nej jag ska åka in själv nån dag ist, Sandra shoppade lite men inte jag. Ha nu en bra dag alla och många kramar till er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0