Inte speciellt trött

Ligger nu här i sängen och ska försöka sova men vet inte hur det kommer att gå, är inte så jättetrött men lär väl bli det snart. Har haft en myskväll med Sandra, vi tittade på filmen "Little miss sunshine" som gick på tv, den var bra tycker jag. Åh vad jag uppskattar när hon kommer och sätter sej så hos mej och kollar på tv, händer inte specielt ofta. Supermysigt var det<3 Linus har en kompis här som ska sova över så han störde inte någonting, annars är det alltid att han vill ha hjälp eller nåt sånt.

Blev så snopen förut när min mobil ringde och jag fick se vem det var. Det var den intressanta killen som ringde bara sådär utan att jag visste nåt innan, det var ju hur änge som helst som vi pratade i tele. Hoppas att han gör det fler gånger och att vi så småningom kan ses oxå, kanske til helgen vem vet. Natti, natti allihop och kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0