Dryyyyygt!!!

Usch och fy vilken dryg fredagskväll!!! Hatar att bara sitta hemma när man är barnledig, känns som det rycker i partybenen då. Men som sagt det blir lugnt hela denna helg, kunde ju verkligen ha haft barnen nu. Varför skulle Jenny åka till Åland just nu?? Ja det kan man fråga sej, den enda vännen jag har som alltid är redo för fest. Alla andra har inte råd eller så måste det planeras lång tid innan, nej så hoppas jag att jag aldrig blir. Man lever ju bara en gång och rätt som det är så är man gammal och orkar inte så mycket längre. Nej hejja allt partyfolk!!! Nu ska jag ligga här i min ensamhet och kolla på nån film. Må så gött alla glada, Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0