Telefonsamtal

Idag började jag dagen med att ringa vårdcentralen och skulle fixa en tid åt Sandra och hennes sömnproblem, det visade sej inte vara det lättaste. Efter mycket tjat så fick jag en tid nästa vecka, varför ska de vara så puckade de sköterskor som jobbar där. Det kändes verkligen som hon inte tog detta på allvar. Då ringde jag 1177 för rådgivning, det gav inget mer det heller, ännu argare blev jag!!! Sen hittade jag ett nummer till Karlstad och barn-ungdomspsykiatriska teamet, dit ringde jag och fick prata med en dam som var jättebra. Hon tog mitt nummer och en rådgivningssköterska skulle ringa upp, detta gjorde hon senare. Hon var supergo och var en sån som lyssnade och tog problemen på allvar. Det kändes otroligt skönt att få prata med henne och vi kom överens om en del saker så det känns bra. Nu är det bara att hoppas på att läkaren på vc är förstående och hjälper Sandra med hennes problem.

Nu ska jag plugga lite innan Sandra kommer hem. Linus är med sin tjej hem så vi får väl se när han kommer eller om jag måste hämta honom. Han har förresten fått svininfluensasprutan idag, hoppas att det går bra nu. KRAMIZAR på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0