Sova sked

Ja det är precis vad jag skulle vilja göra just nu, åh vad det är mysigt!! älskar verkligen det<3 Önskar att jag hade nån att göra det med ofta, var banne mej nästan helt desperat efter det inatt. Var visserligen apfull och smsade till P som bor 10 mil härifrån men sa till han att jag ville sova sked med han. Sen skickade jag även sms till en kille här och gjorde bort mej totalt, han svarade inte ens. Det har jag skaplig ångest för, jag ska radera hans nummer i mobilen så att jag inte gör så igen. 

Nu ligger jag i sängen och kollar på Paradise hotel men funderar på film istället. Har varit en hemskt dryg lördagkväll, ångrar mej lite att jag inte partade idag oxå men jag kommer vara pigg imorron nu och det är ju skönt. Natti på er alla & kramiz<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0