Ett tag sen sist

Ska nu försöka att ta tag i detta med att blogga igen nu, det har legat på is ett tag. I mitt liv har det väl inte hänt så vidare värst mkt sen sist, har säkert vart ute på nåt party men inga direkta framgångar inom det inte. Sandra har förresten köpt sej ett urgulligt marsvin som heter Nova. I morgon ska jag pyssla med lite skolarbete, dammsuga och åka med Sandra till skolan på möte med hennes mentor och studievägledaren. Hon orkar inte riktigt med pluggandet som det ser ut just nu så vi ska försöka att lägga upp studierna på nåt sätt, vi får väl se vad som blir bestämt. Nu ska jag kolla färdigt på Weeds, den bästa serien som visats tycker jag<3

Natti natti alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0