Tatuering

Ja nu har jag bestämt mej för att göra en tatuering till. Vet bara inte vad jag vill ha för motiv och inte vart den ska sitta heller så jag håller på och letar runt på nätet efter fina tatueringar. Skulle vilja ha en på sidan av magen eller en på underarmen men det beror ju på vad jag bestämmer för motiv. Vill ju även ha en piercing i naveln oxå så nu är det prioritering som gäller, har ju inte riktigt råd med båda delarna på en gång iaf. Om det är nån som har tips på fina motiv så lämna gärna de till mej!!!!! 

Nu har vi varit på kalaset i stan, Frida blev glad för presenten och det var ju jättetur. Ska nu försöka att åka till affären och fixa lite saker, har ingen aning om vad jag ska handla bara. Har så dålig fantasi när det gäller mat, önskar att nån kunde hjälpa mej med förslag men icke heller... Här är min tatuering som jag har nu, en fjäder. Ha en bra kväll alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0