Soligt idag

Trodde verkligen att jag skulle kunna jobba nu på förmiddan för att grabben inte är på dagis men tji fick jag där för det var ingen hemma. Så pissigt om jag måste dit i eftermiddag ist för då skulle jag vilja må gött i solen, nu när den äntligen kikar fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, kanske gå ut och sätta mej i solen och plugga lite. Känns inte kul men jag måste nog det. Åh skulle vilja åka och shoppa men har ju inte så fett med pengar så det får nog vara med det. Vill ha nåt nytt att ha på mej till lördan när jag ska till skruvstaparken, kanske kan fixa nåt. 

Undrar om Sassa och Jonathan har tänkt sej gå ur sängen snart eller om de tänker ligga där hela dagen. Jaja det lär väl märkas, funderar på om de bara är kompisar fortfarande lr om de nu är tillsammans. Hon har inga problem med att få killar som vänner iaf men hon är lika kräsen som mej när det gäller att skaffa pojkvän så vi får väl se vad som utvecklas mellan dom. 

Kramizar till er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0