Nyss hemkommen

Ja nu har vi kommit hem igen, alltid lika trevligt i Arvika men det blev dåligt med shopping bara. Sandra köpte ett jättefint linne och Linus en ramp till sina fingerboards, vi fick även tag i present till Frida och det var ju tur!! Nu ska jag ta och städa lite för ikväll kommer Jennie hit, ska trotsa regnet och grilla kycklingfilé och ta oss några öl. Måste bara iväg och köpa cigg sen oxå så är kvällen helt räddad. 

Kunde vara kul med lite manligt besök men det är lättare sagt än gjort det. Kunde iofs fråga Jimmy om han vill komma hit men det känns så dumt när jag inte vet vad jag vill med honom och sen är ju barnen hemma oxå. Bäst att dra igång nu med städningen för usch vad mycket skräp det är här nu tycker jag.  Kramizar till er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0