Ny vecka

Har nu kommit ur sängen, inatt har jag iaf sovit gott och inte vaknat en enda gång. Sov på Sandras rum för jag orkade inte ligga i bäddsoffan en natt till, funderar skarpt på att Sandra ska få ta mitt rum i källaren. Hon sover bra där men jag älskar verkligen det rummet och som jag slet för att få iordning det oxå. Men jag har inte bestämt riktigt än, ingen höjdare att flytta alla möbler heller. 

Så gött att hemma-hos har slut på sin semester nu så jag slipper jobba idag iaf, känner att det har varit hemskt jobbit att ha så tajt kontakt med familjen där inne. Nu ska jag bara jobba mina timmar och dagar, oj vad skönt!!! Ska nu försöka få lite ordning här hemma för Sandra får killbesök idag så det är väl bäst det ser ok ut när han kommer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0