Kväll igen

 Har nästan precis kommit ur badet nu, det var hur skönt som helst. Ska väl försöka få i Linus nu ist men han kommer att säja att han inte orkar, fattar inte att det kan vara så jobbigt. Har lite beslutsångest vad gäller killar, så är det när man varit singel så länge man blir aldrig nöjd. Hasplade ur mej igår till Jimmy att han kan komma hit på lördag och följa med till parken men nu tror jag att jag ångrar mej för det finns en kille till som kallas Putte som jag oxå är lite intresserad av som kanske oxå ska dit. Sen har ju brorsans tjej en kille på gång till mej som är intresserad men jag inte vet vem det är ännu men tänk om jag tycker att han är skitsnygg, han ska nog oxå till parken så nu vet jag inte vad jag ska ta mej till. Vet att jag inte kan hålla på så här men detta är inte lätt alls.

Nu ska jag gå och lägga mej och kolla på tv, ha det gött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0