Kanske filmkväll

Ja jag funderar på om Linus och jag ska kolla film ikväll eller inte. Det vore iofs mysigt men jag känner mej lite sliten, vi får väl se vad som händer. Vi var i stugan hos mamma och pappa nu ikväll en sväng så att Sandra & den där killen skulle få vara i fred en stund:) de verkar ha det väldigt mysigt där nere, skrattas och pratas en hel del. Åh jag blir så sotis skulle oxå vilja ha det så just nu men jag tycker verkligen att det är kul för henne.

När vi var uppe i stugan förut så berätta mamma att de ska åka till Mallorca nästa fredag, jag sa som jag tyckte att de har ju precis kommit hem från Croatien så det borde väl räcka men det gjorde det inte. Tusan vilken dyr resa det här var, över 13000 spänn för en vecka!!! Det är klart priserna stiger när vi har så dåligt väder här så vill ju alla resa bort. Jag blev så sotis på dom så jag började gråta för jag skulle oxå vilja ha råd att ta med barnen på nån resa men det har jag absolut inte, vet inte ens hur vi ska kunna komma på nån semester alls. Kramizar till er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0