Hemma igen

 Här sitter Bo i den nyilagda båten ute i Segerstad, han funderar på om det går att lita på att inte båten drunknar ( var rädd i början). Sen satt han stilla och åkte med morfar till bryggan. Det gick ganska bra där ute tycker jag, var inte så mycket tjat som det brukar. Men ändå så skönt att åka därifrån. Imorron är det dax för jobb igen men då ska vi till stan och leka istället. Nu tänker jag sätta mej och räkna ut vad många mil jag har kört under juli för jag har bara betalt för 12 mil i månaden och jag måste ha kört mycket mer nu. Tänker inte bjuda soc på några pengar, fick så dåligt betalt för de dagar jag jobbat ist för hemma-hosaren. 

Kramizar till er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0