Gör ett nytt försök

Ja det är just vad jag tänker göra, jag bloggar på lite olika platser men gör ett försök här oxå igen.  Ja mitt liv ser ungefär likadant ut fortfarande som sist, har väl haft några fler one-nights osv. men jag är fortfarande lika mkt singel. Singellivet börjar kännas lite nu måste jag säja, skulle allt vilja ha en riktig goding vid min sida men jag är ju så kräsen så jag vet inte hur jag ska bära mej åt. Måste lära mej att inse att ingen kille kan vara perfekt utan han har alltid nåt som jag kanske inte riktigt gillar men detta är svårt när man har levt i singeldjungeln så här länge. 

Jag får nog ta och dejta Jimmy på riktigt nu snart, ge honom en chans. Vi träffas alltid ute på krogen och han vill att vi ska ses nu och kolla nån film men då känner jag mej osäker, blir så trött på mej själv!!! Nej fortsättning följer.... ha en supertrevlig kväll alla!! Kramizar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0