Tråk

Så satans tråkigt att sitta här och vänta på att de ringer och talar om ifall jag ska jobba eller inte. Tycker inte att jag behöver det därför att hon nu är med sin son hos mormor och sen i em så åker de till grabbens morfar och imorron ska jag med och lämna honom till kontaktfamiljen. Nej jag vill åka till stranden NU istället för det finns ingen vits med att jag ska åka till henne bara för att sitta och prata ett tag.
Nej! jag vill ta vara på detta soliga väder, känns som jag skulle kunna ligga på stranden hela dagen och tror att jag ska göra det. Synd bara att jag inte är barnledig för då hade jag kunnat strunta i middagen men det kan jag ju inte göra för barnens skull. Ja man får åka hem och laga mat och sen åka tebax igen.

Nu ska jag ta hand om disken iaf så den blir borta, ha en superskön dag alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0