Torsdag morron

Gick upp tidigt i morse och gjorde mej iordning så det är gjort iaf, Jennie kommer snart så vi kan hjälpas åt med den här tentan som ska skrivas klar denna vecka. Ja vi får väl se hur det blir, känner att jag inte har nån koll alls. I eftermiddag så ska jag följa med mina brukare och köpa en ny bilstol till lillgrabben, hoppas nu att det räcker med att åka till Biltema så vi inte ska fara runt till en massa olika ställen. 
Igår så fick Linus äntligen sin efterlängtade mini- pc, vi var tvugna att åka ända till Kristinehamn för att få tag i en men vi såg det som en liten utflykt. Men nu är han nöjd och glad iaf. Har verkligen panik inför helgen för jag skulle vilja hitta på nåt men det verkar stendött, ingen som ska göra nåt kul. Får kanske ta och ordna mej en dejt, får väl se hur det utvecklar sej. Nej nu ska jag försöka att förbereda lite innan hon kommer. Ha det gött alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0