Söndag och sliten


Usch och fy vad sliten jag är idag men jag antar att jag får skylla mej själv eftersom det blev lite för mycket dricka igår så.... Men kul var det iaf fast Torgny Melins spelar ju inte direkt min favvomusik, tror inte att jag dansade ett enda steg på hela kvällen. Jennie och jag tog bussen hem till mej där vi kokade makaroner, Krister följde oxå med hit och blev kvar hela natten. Gud vad skönt det var att få sova intill nån för det var hemskt länge sen, synd bara att man ska involvera sej med killar som inte vill ha nåt seriöst utan bara strular runt. 

Nu ska jag fixa lite mat för jag är superhungrig känner jag. Barnen kommer snart hem så det är bäst  att lägga på en rem nu. Ha en skön dag ute i solen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0