Så skönt

Åh vad skönt idag är det strålande sol från en klarblå himmel<3 I love it!!!! Nu ska jag verkligen ligga i solen och pressa idag, ska bara åka och hämta ut nya p-piller först. Det är väl bäst för jag känner inte för att få nån mens nu i detta badväder och sen så ska jag ut på lördag. Tror banne mej att det är 5:e kartan som jag äter ihop då. 

Nu hoppas jag att de öppnar upp mitt bredband och telefon idag för jag blir galen på detta, ska verkligen byta leverantör nu för vilket jäkla krångel det var!!! I em ska vi på kalas för mamma fyllde år igår och på fredag så åker de ju till Mallorca. Hoppas nu att det blir lika fint väder här hemma i Sverige!!

Ha en underbar dag nu allihop<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0