Poptimisterna

Har sovit så där jäkla dåligt inatt igen, hatar verkligen när jag inte får sova ordentligt speciellt inatt eftersom jag ska till parken ikväll på Poptimisterna. Kommer väl att somna på dansgolvet, nej då så illa blir det aldrig. När jag var på toa nu på morronen så fick jag mens oxå och det hatar jag att ha när jag ska festa. Vet heller inte hur jag ska göra med p-pillren, har ju ätit ihop några kartor och nu när det kom iaf så vet jag inte om jag ska sluta äta lr om jag ska fortsätta. Typiskt att det är helg så jag inte kan ringa och fråga. Barnen kommer att vara hemma ikväll så nu är det inte läge att få med sej nån hem heller. Ganska bra det med faktiskt för nu kan jag bara ge numret och så får han höra av sej imorron ist:)

Nu ska jag diska, städa och åka till systemet. Man måste ju fylla på förådet för ikväll;) Ha en bra dag alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0