Ont i revbenet

Usch vad jag har ont i mitt revben, kan inte förstå när det ska läka ihop igen. Det hinner bara läka och sen är det nån som lyfter mej eller nåt annat och då är det kört, det verkar som att sprickan har väldigt lätt för att gå upp igen. Gör iaf fruktansvärt ont, vaknar på natten varje gång jag ska försöka vända mej i sängen. Skratta eller hosta är inte att tänka på för herregud vad onte det gör då!! 

Har nu varit hos mormor och fikat, hon hade bakat mandelkubb och muffins oj vad det var gott. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, vill verkligen ha sommar så man åtmindstone kan åka till stranden och sola ett tag. Hoppas varje dag att solen och värmen ska komma men det ser mörkt ut. Ha en fortsatt bra dag alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0