Ny vecka

Jepp bara och vänta och se vad denna veck för med sej, inte så mkt annat än andra veckor skulle jag tro men det lär märkas. Väntar på att Jocke ska höra av sej ang. om han kan vara med och betala hälften i en mini laptop åt Linus för jag blir galen på detta när han bara ska ha min hela tiden. Men nu ska vi äta strax, potatisgratäng med rökt bog i, inte dumt alls det.

Inser nu att jag bara måste glömma men det är inte det lättaste när vi träffas så ofta på krogen och bussen hem sen på natten. Var så tacksam nu för han hade inte vart ute på ett tag så jag tänkte inte så ofta på honom men så helt plötsligt så var han bara där i parken. Herregud vilket skutt hjärtat gjorde och så var allt igång igen, men det skulle ju aldrig funka som alla säjer så... bara så tråkigt att det inte kunde vara lite lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0