Lördag

Igår hamnade jag på Arena på skumparty, har egentligen lovat mej själv att aldrig mer gå dit för det är 18-årsgräns där. Förra gången kände jag mej hemskt gammal men det gjorde jag inte igår faktskt, hade skitskoj!! Men gick sen vidare ensam till Harrys för att kolla läget och där var det oxå jättekul, träffade flera vänner där som jag dansade och hade kul med. Men pga. detta så får vi strunta i Arvika idag för nu måste det skrivas tenta för hela slanten istället, ingen kul lördaskväll men den ska ju inlämnas kl. 00.00. imorron natt så.... Jag hade verkligen sett fram emot att få åka och lyssna på Hardcore superstar så jag är besviken på mej själv att jag inte har gjort mer på tentan. 

Nu ska jag ta och äta lite mat och sen åka och träffa mamma & pappa för de kom hem igår från Mallis. Ha en bra dag alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0