Hallå där!!!.

Sitter nu här och bloggar igen, väntar på att barnen ska vakna för vi ska åka till stan och köpa en tröja åt Sandra som hon vill ha när hon börjar skolan på torsdag. Tur att hon har en så snäll mormor som vill låna henne pengar tills hon får sina egna i slutet av denna månad. 

Igårkväll var jag på kalas i Butorp, tog med mej mormor och vi åkte dit men där blev det ju ett himla tjat om allting!! Ja, ja det är väl bara att inse att det är så i våran släkt, men det är inget kul ändå. Sen när jag kom hem så började killen från Arvika att sms:a och han undrade om vi inte kunde träffas nu snart. Han tänkte att han hade kunnat få komma hit imorron och sova kvar för han skulle jobba i stan och det är ju närmare härifrån och in till stan än från Arvika. Men jag fyller år och ska ha kalas så det passade ju inte men då vill han träffas idag ist, vi får väl se hur det blir. Jag fick ett foto av honom och där såg han inte lika snygg ut som på de korten som är på Badoo.

Ha nu en finfin dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0