1 dag kvar

Jippi nu är det bara 1 dag kvar till PARTY!!!! Det ska bli så kul att prova ett nytt ställe, vi ger Glada ankan en chans för annars så finns ju vårt stamställe Harrys där vet vi att vi alltid får kul. Känns gött att man alltid har det att falla tillbaka på om det skulle vara tråkigt. 

Idag har jag varit i plugget igen fram tills kl 12 och sen drog Jennie och jag en repa på stan för att se om vi kunde finna nåt nytt att ha på oss imorron men icke sa nicke så vi  får ta nåt som vi redan har i garderoben. Efter detta så hämtade jag Linus på skolan och följde med han till frissan så han fick klippa av sej lite hår, han blev så fin!!! Senare så passade jag lillgrabben så att hans mamma och mormor fick packa inför utlandsresan imorron. Så har min dag sett ut och nu ska jag bara ta det lugnt fram till sängdax. Ha en mysig kväll alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0