Trött

Dagen börja med att jag blev sur på Sassa, hon är ju så seg på morron så d är inte sant. Kan inte förstå varför det inte är bättre att gå upp direkt när klockan ringer så hon hinner med att göra sej iordning ordentligt och även äta lite. Men det är väl så livet är när man är tonåring.

Efter barnen hade åkt till skolan så åkte jag till Ö&B en sväng och köpte mej ett par nya stövlar bl.a. skitsnygga var dom=) Hem igen och började putsa fönster och greja lite men telefonen ringde ju hela tiden oxå så det kändes som ja aldrig kom nån vart. Har nu kvar att sätta upp nya gardiner o.s.v. tar det imorron. Allt för att jag ska slippa sätta mej med hemtentan, fattar inte vrf jag drar på det för det blir ändå så stressigt på slutet.
Kl 15.10 så var jag tvungen att följa med min klient till BVC med sonen, det tog en himla tid innan jag kom hem från det och då var det bara att börja med maten. I kväll så har jag varit in och jobbat ett par timmar igen och det gick som smort=)

Nu ska jag plocka fram kläder åt mej inför morrondagen, jobba igen och försöka mej på tentan + gardinerna. Blir så irriterad på min grabb, han retar gallfeber på mej=(  Jäkla trots han håller på med, otrevlig och väsnig av sej!! Känns ibland som jag skulle kunna skicka honom till hans far några dagar, snäll som jag är så gör jag inte det för att han inte vill. Men jag brukar säja ibland till honom att snat orkar jag inte ta mer skit från honom utan han måste skärpa sej.

Från det ena till det andra men FAAAN ad jag saknar nån, speciellt en viss person=)  Har inte träffat han på många år utan bara pratat på msn, superlänge och han verkar vara min mr. RIGHT men det är klart att det kan jag ju inte veta än men, men!

Puss och kram alla och Natti, natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0