Tisdag

Pust! Vad gött idag är min ångest borta. Hatar verkligen "bakfylleångest", vet inte vad det beror på när ja får den men den bara är där ibland:( Men tur att den försvinner iaf:) 
Har nu under morronen varit och jobbat ett tag. Hjälpte henne att komma iordning och sen följa henne och sonen till dagis, allt flöt på som det skulle och det känns skönt. I gårkväll så jobbade jag oxå, kan inte förstå varför hon inte får lillgrabben att sova för det var absolut inga problem. Var bara att lägga honom i sängen och efter en liten stund så sov han så gött!! Slutade redan kl. 20 och jag som hade förberett mej på att sluta hur sent som helst. Men där ser man hur det kan va:) 
Nu ska jag fixa lite mat så grabben får när han kommer från plugget, kan ju inte vänta tills efter 17 till Sassa kommer utan hon får värma sin mat. Ska jag vänta så länge så svälter jag ihjäl, mindre bra! Ha,ha. Vi får väl se vad som händer senare under dagen men det återkommer jag med.
Puss och kram alla glada!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0