Tentaångest

Sitter nu här med en öl och skriver på min hemtenta, detta blir inte bra tycker jag. Men jag får väl skriva som jag tycker och sen lämna in den och se vart det bär, enda är ju att man får ändra på nåt eller komplettera. Det lär märkas=)

Ska börja med att berätta vad som hände Linus igår kväll. Han skulle cykla till Ica, en granne kom och knackade på här och sa att grabben hade cyklat omkull och att jag var tvungen att komma ut. När jag kom ut på trappan så fick jag se att han bara låg där ivägen, jäklar så rädd jag bev!!!  Han hyperventilerade och orkade inte resa sej upp men tur att han hade hjälm på för han hade slagit i huvudet. Jag reste honom upp på benen och då hade han himla ont i ryggen men det är mkt bättre idag, mest stel. TUR!!

Har idag varit på möte på soc ang. henne som jag arbetar hos. Det blir mer jobb därinne framöver, gött med extrapengar iaf=)  Men då får de betala bättre än de gör nu, fan vad de lurar på pengar och det gillar ja inte. Fick in nu ikväll och hjälpa mormorn att lägga lillgrabben så att det blir på samma vis som vi lärt in hos mamman. Det gick bra och han somnade fort.
Neej nu måste jag fortsätta med tentan igen, om den ändå vore klar.
Puzz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0