Söndag

Som sagt så är det söndag idag, tycker inte om söndagar alls. Vet inte riktigt varför men det bara är så....
Har idag varit en sväng till Ö&B för att köpa mej ett konvektorelement till mitt blivande sovrum i källaren. Måste bli klar med detta rum som jag har tänkt att det ska bli såå mysigt=) Känner att jag behöver ett alldeles eget litet krypin där jag kan gömma mej och få vara ifred en stund. Skulle behöva en extra inkomst så jag har råd att köpa allt som behövs för att få till rummet. Men jag får väl fixa lite pö om pö=)

Nu ikväll fick jag vara chaufför åt grannen ett tag, köra hans automatväxlade jeep. SHIT!! vad kul det var men jäklar vad nervös jag var innan, har aldrig kört automat förut=) Men det gick bra iaf, tur det. Vi var hem till nån gubbe som har så jäklamycket sprit så jag har aldrig sett såmycket nån gång, han klarar sej säkert i fleraår skulle jag tro. Jack Daniels flaska på 3 liter och andra spritsorter i så stora flaskor + en hel massa annat.

Nu ska jag prata färdigt med HAN på msn, gillar verkligen att prata me han för vi verkar ha samma syn på det mesta och tycka om samma saker. Måste bara få träffa han SOON!! Hoppas att det blir lika bra i verkligheten som över msn och sms;) Den som lever får se!!!
Puss och Kram alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0