Solig torsdag=)

YES!!! Idag fick jag reda på att jag fick mer pengar från csn i studiestöd, lönar sej att överklaga=) Nu kan jag börja leva igen, gött!!!  Hoppas nu bara att gumman min följer med in till stan på tjejkvällen ikväll, vore så himla najs att bara va med henne i stan för hon och ja gör aldrig nåt bara vi. Tkr att det är dags nu:) Måste väl sätta mej med min j...a tenta ett tag nu, Jenny och jag ska ju sitta tsm imorron fm och diskutera om detta så det är väl bäst att jag hunnit få ner nåt på papper för än så länge finns det bara i huvudet.

Jag måste bara säja att Linus kom hem igår och berätta att en kille i 9:an hade knivhotat en tjej på skolan, han hade hållit kniven några cm från hennes ansikte. Fy faan för såna barn!!! Hörde idag från en annan mamma att lärarna inte hade gjort nåt av det för han är sån. Vart tusan är det på väg egentligen?? De ska väl ändå inte fåha kniv på sej i skolan, lärarna är ju rädda för eleverna=(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0