Min pres

Ska försöka mej på att skriva blogg här. Jag har örsökt mej på att skriva tidigare men slutar av olika anledningar men som sagt så gör jag ett nytt försök nu.

Först tänkte jag börja med att berätta lite om mej själv och min familj. Jag är en 36-årig tjej som lever singel med mina barn, dotter på 16 år och en son på 12 år. Vi bor i ett mindre samhälle i Värmland några mil från Karlstad. Som inneboende ha vi våra 2 katter och 1 hund. Jag pluggar till vård-stödsamordnare på Karlstads universitet på dagarna, jobbar även som kontaktperson åt en tjej och hennes lille son några dagar/vecka. Känns verkligen skönt att man kan hjälpa människor som har det svårti livet:) När jag är färdig med min utbildning så vill jag jobba med att hjälpa barn och ungdomar som har hamnat lite snett o.d.

På min fritid så gillar jag att gå ut på krogen och dansa hela natten, sitta och fika med mina vänner och skvallra lite, hitta på saker med mina barn, shoppa men tycker även att det är mysigt med en lugn hemmakväll med en gó kille o det nu finns någon åt mej där ute:) Gör det ju säkert men det är bara så svårt att hitta han med stort H.

Nej nu ska jag börja att berätta vadsom händer om dagarna i mitt liv, kommentera gärna mina inlägg så jag vet vad jag kan bli bättre på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0