Kväll

Blev inget Idol för mej ikväll för jag var ute och gick med vovven, kul att va ute lite senare och knalla för det är faktiskt en hel massa folk ute på byn då:)  Händer nog inte så värst mkt mer här skulle jag tro. Funderar på att lägga mej i badet ist och sen blir det väl till att kolla på "Vem slår Filip och Fredrik" på tv, ganska kul program faktiskt. På tal om Fredrik så borde vi åka och hälsa på bror min och kolla på deras lilla bebis (kattunge) alltså.

Kom på att jag kanske tabbade mej förut:(  SH från soc var här en sväng och pratade om hur det gått när hon jobbade kvällen idá och när hon hade gått ut så sa jag till Sassa att jag inte förstår vad mamman till lillgrabben gör för fel när hon inte får honom att sova men att vi får det så lätt. Hoppas nu bara att hon inte hörde det, TYSTNADSPLIKTEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0