Utkast: Ja just ...

Ja just så här tycker jag med att det är med krånglande bilar, I hate it!!! Jag har en himla otur med dessa bensindrivna fordon, har haft körkort i 5 år och är inne på min 5:e bil redan, haha. Men det är väl så när man aldrig har råd att köpa sej nya bilar utan måste köpa begagnat hela tiden. Min lilla Felicia som jag har nu behöver iaf ett nytt bakdäck, egentligen behöver jag byta alla 4  men har ingen större lust med det när jag strax behöver köpa 4 vinterdäck=(  Jag och Jennie åkte till Bergvik på shoppingresa i fredags, när vi var på Sörmon så började ratten att skaka nåt så otroligt. På hemvägen så gick det bra hela vägen ända till Grums där det då började igen, detta ska bero på ett helkasst bakdäck. Hoppas nu på att det är det som är fel=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0