Skoldag=(

Vad skönt det känns, Sassa och jag pratade om hennes problem ända fram tills kl. 2.30 inatt. Hon mår dåligt för att hon känner sej udda i klassen och inte har nån riktig vän i plugget. Sen är det att hon är så missnöjd med sin kropp och utseende, kan inte förstå det för hon har ett  jättefint utseende och är smal i kroppen. Även fast hon hela tiden får komlimanger från killar att hon är jättefin så tror hon inte på det. Har nu under morronen pratat med BUP och en rådgivningssköterska kommer att ringa upp mej inom en vecka, helt otroligt att det ska behöva ta så lång tid=(  Tuuur att hon inte är jättesjuk och riktigt självmordsbenägen för då skulle det vara försent när de väl ringer.

Idag är det plugget som gäller för min del oxå, skulle ha börjat 8.30 men kände att jag var tvungen att ringa och fixa med BUP innan jag åker in till skolan. Nu ska jag ta och göra mej iordning och sen åka in till plugget, hoppas nu bara att det går som det ska med bilen och inga skakningar i ratten. Måste ut med hunden först me=(

Så himla shoppingsugen jag är!!! måste bara tillägga det, får nog bli en tur in till Karlstad på lördag. Det kanske kan göra Sassa på humör oxå=)

ÄLSKAR DEJ GUMMAN!!!! glöm aldrig det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0