Piercingdag=)

Åh idag är det dags för Sassa att pierca sej i läppen=) Hon var så spänd och förväntansfull i morse innan hon åkte till plugget. Hoppas att hon blir nöjd nu sen efteråt, d blir hon säkert så som hon väntat på detta. Har nu försökt att ringa till Skin deep för att kolla om man kan betala med kort men d har varit upptaget i en timme nu=( 

Förresten så ringde äntligen BUP och hon jag pratade med var jättegullig och förstående. Vi ska försöka och ha en öppen dialog själva eftersom Sassa själv vill d. Bara att hoppas på att hon berättar för mej om sina problem nu då bara, annars så skulle vi ta kontakt med kuratorn på Sundsta/Älvkullen så hon får komma på samtal där. Men hon jag pratademed idag tyckte att jag kunde ta bort helgerna med pappa och att de kunde träffa honom några timmar dagtid och hitta på nåt tillsammans ist. Då ska de vara ensamma med honom så att de skapar en bra kontakt. Men d är ju svårt oxå för de vill ju inte va med honom. Jag tycker att alla barn behöver träffa sin pappa oxå om d inte skadar dom förstås och i detta fall så har de en bra pappa. Vi får väl se hur d går.

Nu ska jag försöka att hitta lite skolmaterial men återkommer senare igen!  Kramizar så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0