Onsdag

Det blev inte som jag tänkt med däcket till bilen, fick sätta på reservdäcket istället. Ska köpa vinterdäck och sätta på, ingen idé att slösa pengar på ett sommardäck när man ändå kan köra med dubbdäck nu. Hoppas bara att killen hör av sej ang. hans däck så att jag får dom nån gång.

I dag så fann jag saker som visar att min dotter mår piss och har skurit sej flera ggr, bara ytligt som tur är men jag har verkligen panik inför detta. Hur tar man tag i sånt här utan att hon tappar mitt förtroende, jag vill ju inte att hon ska veta att jag sett det. Men jag förstår inte riktigt för hon verkar ju så pigg och glad fast det kan ju bara vara en mask hon visar. Jaag visste väl att hon mår dåligt ibland men trodde att det bara var sånt som hör ungdomsåren till. Jag tänker iallafall gå upp till henne på rummet nu och försöka att prata med henne om det så får vi se vad som händer. Kanske ta kontakt med BUP eller någon kurator/barnpsykolog för så här får det inte fortgå.
Kramizar från mej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0