Idag är det tisdag

Idag har jag varit i plugget på förmiddagen, redovisning av vårt grupparbete. Det gick väl så där tycker jag men det är bättre att lägga tyngden på den individuella hemtentan istället. Det är väl bäst att börja med den ikväll kanske=(
Nu har jag tvättstugan fram till 7 ikväll och det är ett himla springande framoch tebax hela tiden. Hoppas att pappsen kommer hit ikväll och lägger mattan i källaren så att jag kan få börja att få färdigt därnere och flytta in, ska bli så skönt när det är klart=)  Mysigt att få ett eget rum där jag kan göra som jag vill och även gå undan ett tag när ungarna bråkar som mest. Sen hoppas jag ju så klart att jag kan hitta mr. right nån gång för jag känner att nu saknar jag nån att mysa med i höstmörkret. Har faktiskt ingen lust med att vara singel så värst länge till:'(

Nej nu ska jag sättapå en kopp kaffe åt mej, MUMS!! Ha det så mysigt och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0